you took my breath away och jag vill aldrig hämta den

Jadå har nu hittat en resa. Kreta i en vecka , drar på torsdag. Visserligen är de ospecifiserat men det kan ju inte bli fel på kreta? Får la se vad mami och papi säger när dom kommer hem från sin golfrunda.

Även dk-resan inför imorron är gjord. iallafall är jag och sara säkra på den och i värsta fall får det bli bara vi två. Men de går ju bra det med.

Jag är sjukt nöjd med mig själv och detta lovet. Hoppas bara att mina planer för en gångs skull kan hålla fram till den 21.
Isåfall ser det ut såhär:
Imorron Dk med mina töser och ragga runt på tivoli sen dra ut eller hem beror få humör och hur ont i vi har i fötterna.
Tisdag dra mig till gymmet och vara där minst timmar. Kommer aldrig funka men måste ju ha ett högt mål.
Onsdag packa och göra allt kalrt för torsdagen.
Torsdag sitta på ett plan till grekland med dom två peroner som betyder mest för mig.
Vara där i en vecka och komma hem den 17:e.
Den 18:e drar jag medflera ner till falsterbo mes tält och sovsäckar. Vara där i tre dagar och bara festa och ha en sjuk tid.

Ja sen är det den 21 och ca en månad kvar av sommarlovet. Den 9:e eller 10:e drar förhoppningsvis jag, manda och carro till nått flott ställe och lever livet sista veckan innan skolan.

Ja kan det hålla såhär så blir jag lycklig.
Nu ska jag duscha.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeah, när vi planerar kan inget gå fel! :D

2008-07-06 @ 16:27:01
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0