all we need is candle lights you & me and a bottle of wine

Sverige!

2-0 mot Grekarna, känns det bra ? JA! Vi är taggade och ska klara oss långt.
Som vanligt blev mina planer ändrade och kvällens tittande slutade här. Jag, Eddie, Gurra, Sparre och Jens och sjuhelvetes med chips till vovven :(. Kan ju lungt säga att jag inte går ut med henne imorron big nono's.

Ja då har jag sommarlov om ca 12 timmar, gott snack. Vädret skall väl inte bli underbart men sålänge set inte regnar så funkar det. Efter skolan blir det besökpå jensens med manda & carro - mina favorittöser. Kvällen ja, planer är ju inte min starka sida så jag har inget planerat men danmark finns på förslagslistan iallafall. Något skoj ska man väl komma på.

Nu blirre natti.

Over and Out

 
"Dear, I fear we're facing a problem
 you love me no longer, I know
  and maybe there is nothing
   that I can do to make you do
    Mama tells me I shouldn't bother
     that I ought just stick to another man
      a man that surely deserves me
       but I think you do!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0