And I'm gonna walk 500 miles

Tjaa! Halv tolv en fredag, tackar. Precis klippt hoffnell, jättefint. Blev iallafall bättre än sist. Ska snart dra oss i väg till Anna.
Today, cptrött när jag skulle gå upp och det tog tid innan jag lyckades komma upp men tanken på att få ränna runt i stan en stund gjorde mig bättre till mods. Vid elva kom jag in till stan med mami och vi hann undan ösregnet när vi sprang in på hansa. Hittade ett par skor, skräll. Och ett par jeans sen va de slut med det roliga. Blev dags för jobb några timmar, och var klar sju. Tog bussen till faster där det grillades. Very najs, en fin middag med gott att käka.

well hinner inte skriva mer ska ta bussen nu ,

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0