baby you'r so cold

tjatjatjatja!
Sista dagen som ickejobbande för mig, vet inte för hur länge men har iaf ons-fre denna veckan. Tiderna ska jag inte klaga på heller 15.00-19.30. Hoppas det blir lite mer nästa vecka så man får lön för mödan.

Kom nyss hem från stan, rean gör mig inte tillfreds så som den gjorde för nått år sedan. Nu blir jag bara trött och stressad. Lyckades iallafall hitta en jättesöt tunika i ljusblått från Saint tropez som fick följa med hem.

Idag vaknade jag på tok försent, värmen i det lilla rummet hos manda tog hårt och jag blev totalt utslagen. För det är inte okej att somna 1 och vakna halv tre :/. Det blev iaf en mysig kväll igår och den blev verkligen lugn. Sex and the city avsnitt efter avsnitt och en hel hög brända popcorn.

Ikväll ärdet oklara planer men höllviken ligger just nu i toppen om det blir som vi vill, viklet vi hoppas på. Först ska det grillas och det är nästan färdigt så ska ner och hjälpa till med dukningen nu.

Over and Out

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0