can we start again to start a new and lovely story

Ja då var det fredag och jag sitter i gamla fotbollsshort och en för stor t-shirt i kattis soffa. Eftersom jag var så extremt upptagen hela torsdagen hann jag inte skriva. Så det får bli en sammanfattning av ondagskvällen och torsdagen. Åkte hem från lunchen och väntade på mami och papi då det blev en snabbis till mobilia för papi ville ha nya skjortor, en ny tröja till mig med finfint, Köpte med oss kyckling och potatissallad och sen hem för en snabbmiddag. Vid 8 satte jag mig på min cykel och cyklade till katti där vi skulle förfesta innan loklfesten, som blev en total FLOPP. Vid halv elva ringer några tjejer och säger att det står fem polisbussar och tar namn och bajs så vi ångrar oss och stannar kvar hos katti. Lite folk kommer och går under kvällen. Vi bestämmer oss för att spara oss till torsdagen så jag åker med manda hem, inom donken för den delen.

På torsdagen vaknar jag halv två och får köttbullar & potatismos till frulle underbart. Vid fyra hämtar mami mig och vi åker hem för en tjejmiddag för oss två. Vid 8 kommer Sara och manda och en stund senare kommer även christine. Vid tio kommer tuzzen med katti och hämtar upp oss och kör oss till sparre som tog studenten. Kvällen blev inte så lång men vi har kul ändå. Bussen hem till katti där det blev pasta, massvis med pasta till nattmat.

Imorse vaknade jag 05.54 av att jag fick solen rakt i ögonen, not najs. Lyckades somna om runt sju och blev väckt vid tio. Katti och jag gick till konsum för att köpa bullar. Ska bli hämtad om nån timme och ikväll blir det middag på bo01 med papi & mami för att fira sommarlovet.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0