finemang

HEJ. hrm jo jag mår toppen idag , ehm ja halvt iaf :) Jag är glad och det är fint väder.
Kvällen igår var fin men bara början för en mördarvecka.

Stan med jes och sen manda för att leta mer presenter. kom hem och var smått stressad. Hoppade in i duschen och gjorde mig iordning, ni får se bilder från klänningen när jag kommer hem. Tog bussen till jens för att fira honom. Riktigt fränt när han kom, massa motorcyklar och en fin bil. Sen var det käka och fest. Vid nio drog vi vidare till Eddie där det vankades partaj hela natten lång. En bra kväll med en för kort klänning, den såg inte så kort ut i provrummet.
 
Imorse var jag helt yrvaken men lyckades ta mig upp till skolan. Sitter på bildlektionen som är den enda idag. Efter skolan blir det en snabb runda till Jes sen till stan för att köpa mina nya älsklingar! 800 :( gud jag är dum i huvet egentligen.. men fint ska de vara :).

Nu snackade ja precis betyg ännu ett vg man tackar!

Tjohopp!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0