have you ever needed someone so bad that you can't sleep at night?

Dagens konstigaste:
jag och jes sitter vid kanalen och allmänt myser då kommer en dansk skitful kille fram och bara utbrister
"Hi Guys!" Sen kommer det fram att han är dansk och letar efter någonstans att äta och gå ut. Vi försöker på knagglig svengelska att beskriva lilla torg. När han fem minuter senare förstod att vi ville att han skulle gå var han tvungen att göra sin danska hejdåhälsning som inte var normal. Han var inte normal. Men vi fick oss ett gott skratt :)

Well, först mötte jag upp kattkatt vid tre och vi gick runt lite och kikade. Hittade en apsnygg axelbandsväska på Bianco men eftersom det var sista ex:et fick jag inte lägga undan den och eftersom jag ville gå in i chique först köpte jag inte den utan hoppades på att den var kvar senare. När vi kommer till Chique har dom stängt! Och när jag kommer tillbaka till bianco är väskan såld :( ond människa som hann före.



Hann med en fika på mitt jobb eftersom man får en härlig rabatt där. Vid fem hookade jag upp med jes och begav oss på en rearunda. Jag fick med mig ett draperat linné från H&M och jes en kjol finfint. Sen satte vi oss vid kanalen, och ja nu är vi tillbaka vid början av inlägget.

Har precis ätit och funderar nu på vad jag ska hitta på ikväll, att sitte ensam hemma och bara glo in i väggen är uteslutet.
Får bli fotbollen i värsta fall men först en dusch.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0