hey, I'm a shoeoholic

SKORNA ÄR MINA! Woho, örst nu har jag kunnat komma över att pengarna är borta men vadådå jag har världes snyggaste skor. Ännu ett par till högen men de e fint.

Tyvärr kommer det inte upp bilder då min kamera är vattenskadad! ska återställas så fort som möjligt.

Efter vår onödiga lektion drog vi till jessica där vi inte pallade stressa utan tog varsin brassestol & yoggi och satte oss i hennes trädgård. Satt där i två timmar sen märke vi att det var dags att gå in för svetten droppade nästan. Tog bussen till stan där vi gick runt och var allmänt döda och dryga.  4 timmars sömn är inte bra speciellt inte när de händer fler gånger inom kort tid. Man blir lite trött då :(.

Vid halv fyra fick vi tummarna ur röven och tog bussen hem på varsitt håll. Väl hemma var det sova som stog på schemat. Blev en powernap i soffan men det var helt varmt så vaknade och sov om vartannat , inte skönt. Iallafall bättre in innan.

Ska hoppa in i duschen nu sen börja fixa till mig för en student. Ikväll blir det Max som är den lyckliga.
Jens och Eddie tack som fan för igår! var en sjuk(t) fin kväll. Bulor och skrapsår kan vem som helst leva med, vattenskadad mobil och kamera är värre men de löser sig.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0