I love you so but I have to go alone

Nää! Imorse blev jag halvt knäckt när jag skulle till jobbet, jag sätter mig på bussen halv tio och vet inte om jag är död eller levande så trött jag är. När jag kommer fram står det ingen i cafeét så jag går runt lite i gallerian och tittar runt. Efter en kvart kommer Sara som är min chef och säger att jag itne behövs idag pga dåligt väder så vi inte kan ha uteservering! Så det var inte mycket mer att göra än att vända på klacken och bege sig ut på en stadenrunda. Eftersom jag hade inte hade tänk gå någon stadenrunda idag var plånboken tunn. Men en bikini fick följa med hem.

Vid 12 fick jag sällskap av manda som skulle till mitt jobb och hörs om hon fick jobba med mig och ja de verkar gå igenom, kul! :)

Drog oss hem på varsitt håll och väl hemma blev det mat och dega i soffan. Vid fem tog jag mig i kragen och begav mig till friskis, får inte bara ge upp nu när det gått så bra!.
Ett 40 min pass och sen cykla hem i motvind YES!

nu ska jag hoppa in i duschen sen bege mig till nattis där det ska firas. Eller ja det ska hyras film och ätas godis menmen.

Over and Out

 

 



Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta va så snygg Anna!

2008-06-17 @ 14:35:53
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0