I never needed someone as I need you now

idag sov jag ut, lite för mycket kanske men jag var värd det efter att ha gått upp alltför tidigt igår helt i onödan. Så kvar över ett steg jag ur sängen. Jag hade tänkt gå upp mer runt tolv med näe.
har precis tryckt i min två lingongrova med fjällbrynt och pärondricka, som på sista tiden har blivit mitt vatten. Pärondrycken då.

På schemat idag står det
Fika med kattkatt sen träffa jes.
Sen vänta på samtal från Sara så jag vet när jag kan jobba.
Kvällen får jag se vad den bjuder på helt enkelt.

Nu måste jag börja fixa mig annars blir katti deppig av att vänta! heja sommarlov med sol!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Jaha, va du på premiären igår? :) kul!

hoppas de blir en bra dag ^^

2008-06-17 @ 15:27:59
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0