I remember when I lost my mind

Då var det juni månad, sommarmånaden nummer ett. Typ ?
30 grader och strålande sol kan ju inte bli bättre, får bara hoppas att det inte blir något fattigt baksalg.

Well helgen. Kan säga att även denna helgen tog jag hem priset  "kvällens sjukaste" de tackar jag för haha. Kvällen började med att manda och christine kom hit. Tog bussen till B.flo där det vankades fest hos Rille. Det var kul, blev en avvikare sen tillbaka för mer fest. Vi eller ja vi som va kvar imorse (runt fem kanske) vilken vill säga jag tuzzen gurra och en okänd levde livet tills halv 8 imorse. Sen somnade jag nog gott.

Idag blev det solning hos amanda med carro. Även grillning och sen somnade jag en stund.. ehm ja.
Blev hämtad av mami och papi halv nio. Middag sen dusch jag tackar. Nu ska jag gå och lägga mig för jag känner mig mer död än levande :)
ska först bädda nytt i sängen så sover jag fint sen.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0