I wanna be forever young

Ojoj kass uppdatering idag ser jag. Bra att jag har sådan bra ursäkt , sovit och jobbat..
Inatt blev det inte heller någon sömn somnade nog vid tio imorse och det blev bara en kvarts sömn eftersom någon låg och snarkade väldigt högt haha.

Igår fick jag sällskap av katti fredrik och roob till en spansk urusel film. Den hade nog varit bra om den inte varit filmad på en biograf med spansk text. det blev massa vänneravsnitt och talktalktalk. En trevlig kväll/natt/morgon. Men nu är jag väldigt död. Ska ladda ner någon film och bara decka.

Lyckades ta mig upp vid ett och in i duschen sen klä på mig och göra mig klar för jobbet. Går in till mig och försöker sova en halvtimme med halvgoda resultat. halv tre blev jag körs till jobbet av fredrik och sen har jag jobbat till 8. En av de positiva sakerna med att jobba såsom jag gör där det är lungt är at man hinner kolla på allt folk som går förbi. Mycket märligt folk. Va klar runt 7 och mötte upp sara vid halv 8 och gick till Mando , skulle bli sushi men jag och planer som sagt.

Väldigt gott och för första gången på länge blev det lite sommarlovskänsla över det hela när man satt utomhus och tuggade på en lövbiff. Fint ska de vara. Tog bussen hem och var hemma runt halv tio.
Nu ska jag poppa popcorn och lägga mig till filmen. Natti

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0