I wanna love you every day and every night

varför gör jag ens planer ? Dom håller aldrig, får börja ha en kanskelista. Höllviken blir då inte av. Nått klydd med det men rätt skönt att stanna kvar i malmö när man ska jobba dagen efter. istället kommer katti hit och underhåller mig med ett vänner martaon kanske? Hon kommer iallafall hit det är en plan som inte kan gå fel.

måste även prova det där med youtubeklipp. Fick lära mig hur man fick det att funka förra veckan ehehehe teknik är inte min grej. Påtal om det, imorron ska jag till fotoaffären och se hur det går för min kamera. Hoppas på en ny.

well tänkte lägga in lite låtar som spelas om och om igen på ipoden i sommar.
Toploader - Dancing in the moonlight 

 
Lady GaGa - Just dance


Adam tensta feat Eboi - Dopeboy


kate ryan - Ella Elle Lá


Dj Tune feat orremanne - bag in da box. sommarplåga som gantslirre släppt in i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0