If you have something to say , you better say it right now cause you don't have another day

SOLEN ÄR HÄR! Helt underbart att vakna upp och få solstrålarna i ögonen. Eller inte underbart kanske för det svider som satan men ja man blir glad nu när det varit mulet och man gått runt i jacka hela veckan. Så detta är veckans bästa helt enkelt.

Hade ställt klockan på halv elva imorse men lyckades ändå snooza till kvart över elva. Jag måste kolla upp mina sömnbehov. Visserligen kom jag inte i säng förens fyra men ändå.

Det blev varken fotboll eller utgång igår. Det blev två filmer + chips + pepsi = bra filmkväll. Mitt sällskap avr jesper och vi lyckades även klämma ett avsnitt av the bachelor. Det som var störigt var att det var finalen men näe inte fick man se vem han valde förens i nästa avsnitt som går sisådär 03.00 nästa tisdag, kan lika bra boka in det redan nu.

Hade svårt att somna eftersom det redan var ljust ute och jag är extremt ljuskänslig, men smart som jag är hängde jag upp min mörka morgonrock över sänglampan på väggen. Volia ett tält som var mörk. Vaknade visserligen med morgonrocken runt halsen, så det var en engångsgrej. Vill inte dö av ett mogonrocksskärp precis.

nu svammlar jag bara massa strunt så det blir en timme i solen igen tills mami kommer hem så blir det fältet med hunden och kanske ett dopp får la se.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA! dö av ett morgonrocksskärp, javisst! kolla fotbollen ikväll sötnos?

2008-06-18 @ 12:50:36
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0