I'm gonna make a change for once in my life

Jag är rätt slut nu faktiskt. Lagom till sommarlovet när man ska släppa loss alla hämningar. Får ta och vila upp mig torsdag-söndag för sen bliire jobba som satan.

Gårdagen blev bra, impulsgrejer gillar vi! Åkte och jobbade efter skolan i 7,5 timmar! Sen tog jag bussen till carro. va där runt kvart över 8, hoppade snabbt in i duschen och gjorde mig iordning. Började festandet lite sen efter en timme kom det lite grabbs. Musik & krök satt fint. en stund senare kom även Jonte som är en fin tygelsjöpåg på besök med två vänner. tack för det! Kom i säng vid fyra och vaknade halv nio imorse. Ja och manda satte oss i trädgården och bara satt. Vid tio var det dags att ta bussen till musikkullarna där det skulle hållas picknick. Ehm typ världens mest misslyckade tillställning denna månaden. Vädret var kasstoch alla var opepp. 

Redan efter en timme drog jag plus några töser oss hem till miranda där det bjöds på brieost, lax och mackor. Sen åkte jag hem och degade i soffan. Har inte gjort något vettigt idag verkligen. Men vad gör det ? 

Ikväll blir det fotboll hos jens, heja sverige!  Ska bli hämtad inom kort så måste hinna byta om.

Over and Out



HEJA SVERIGE
HEJA SVERIGE

HEJA SVERIGE

HEJA SVERIGE
HEJA SVERIGE

HEJA SVERIGE

HEJA SVERIGE
HEJA SVERIGE

HEJA SVERIGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0