I'm proud to be a part of these days

Om knappt två timmar sitter jag i en biosalong och tittar på premiären på Sex and the city gaaaah!
Visst det är en film, men jag som älskar serien extremt tycker detta är mer än bara en film. Detta kopplar ihop hela serien.

Stack in till stan med sara som sagt innan idag och tog en fika på kära eph. Cheeeeeescake och ice tea, sommarsommarsommar säger jag bara. Tyvärr var det för kallt för att sitta ute. Satt och pratade och åt i typ två timmar sen åkte vi hemåt igen. Väl hemma blev det åka bil till pizzerian för att hämta pizza. Riktigt gott!

Och nu måste jag göra mig iordning. Måste ändå köra lite snyggkläder känner jag haha.
Men näe kan inte visa för min kamera är på rehab och mobilen tar inte så bra bilder anyway.

efter bion finns två alterantiv, till jens för lite chillkrök eller hem till katti och typ decka framför en film. Får se vilket humör man e på. Puss på denna lördagen!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0