It's not a crime to fantasy

Tjo! Så härligt att det är långhelg nu, galet vad taggad jag är inför kvällen!
Sitter och lyssnar på musik på högsta volym och sjunger med så gott det går samtidigt som jag fixar med sminket. Ska snart ta bussen för att se treorna bli frisläppta från skolan.

Gårkvällen blev lugn och fin. Inte så mycket folk men de var bra. hade inte orkat ge järnet igår helt enkelt. Kom hem redan halv tolv och vaknade tolv imorse sådär lagom förkyld. Kan inte andas genom näsan, inte okej alls. Men det hindrar inte mig från att ha skoj ändå. Mina nya skor sitter på fötterna och klänningen från Zara häger där den ska, på mina axlar då va. 

Ska verkligen hålla igång till imorgonbitti och jag gillar det starkt. Mobilen ska dock bytas ut mot den gamla eftersom jag har en förmåga att tappa bort den, tappa i vatten, tappa i golvet mm. Och känner inte för det ikväll igen. 

Killerklackarna kanske får bytas ut under kvällen och ett dopp i poolen ofrivilligt ser jag fram emot, sup & svälj trevlig helg/kväll!

Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0