Just dance, gonna be okey just dance

Inlägget igår, haha jag ber om ursäkt. Inte okej men jag var jättestressad. Hade 20 minuter på oss att byta om åka hem till fredrik så han kunde byta om sen scykla till bussen. Men vi hann!
Tog 4:an till gustav och bytte till 1:an och gick av på poppelgatan och sen gick vi långt, jag i mina fina zaraskor. 11 cm klackar + stress = vrickade fötter.
Kom hem till Maria? Ehm jag och namn är ingen höjdare. Träffade iaf massa kändisar och det var trevligt. Vid tre blev man hemkörd och sen skulle ja kolla på United 93 men fem minuter in i filmen sov jag. Nytt försök sen efter jobbet idag.

Drog mig ur sängen elva och till min upptäckt regnade det så de va bara att gå tillbaka och lägga sig en stund. kunde inte somna om men ändå skönt att inte behöva stressa. Nu ska jag ta bussen snart och jobba i två timmar, lönt?

Ikväll blirre fest p¨å hög nivå! Först hos sara sen vidare, planerana för kvällen har inte jag gjort så dom borde hålla.
Borde dra mig in nu och leta lite på rean. hann inte titta så mycket igår. Btw har fixat bilder på pjucksen och byxorna woho.



Skorna från DNA-Shoes, finfin rea. 150 kronor woppah!



 
Fina Jeans , inte på rea :(
Från replay 1.395 kr. tack mami!

Nu ska jag göra mig iordning och bege mig mot stan så jag kan jobba dom där två fattiga timmarna....

Over and Out

Kommentarer
Postat av: flygplan

vad har vi sagt om skor där man ser tårna? ;(

2008-06-28 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0