Just look up to the stars and believ who you are

Jadå var helgen slut och nu börjar jobbarveckorna.
Negativt det lät men det är väl inte positivt med jobb, förstår inte hur jag kommer kalra mig efter gymnasiet.

Igår var det sverige - spanien men ne det funkade inte ritkigt. 92 minuter klarade dem att hålla matchen lika men sen föll det. Stämningen på folkets park blev låg och deppig. Till skillnad från när Zlatan sköt in 1-1 målet då var det jubel och stämningen på topp!




Efter matchen blev det bussen till ICA maxi för att inköpa kvällens grillmat medmera. Sen begav vi oss hem till Sara där det blev grillning och lite krök. Kvällen slutade i en bastu klockan två då var det dags för alla att åka hem. Själv hjälpe jag till att städa undan och fick nattmacka som belömning. Somnade in vid halv tre och vaknade med ett ryck imorse. Blev inget tittande på när madna och carro hoppade , FÖRLÅT!

Drog på mig klänning och marcara och begav mig på kalas till min söta kusin som fyllde 2 år.



Sen nu hemma och verkligen bara ruttnat framför datorn. Ska snart lägga mig så man kommer upp imorron.

ja jäklar vad det åskar nu, kommer ju inte kunna sova ahhhhh.

Måste även få min kamera fixad, dessa bilderna håller inte! :(
Godnatt.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0