Keep it cool

Kass dag idag. Satt ute på jobbet i 4 fucking hela äckliga timmar och hade vad ? Fem gäster. Åhh skitonödigt. Även om man får lön känns det jobbigt för man bara sitter där när man egentligen kan göra andra saker.

Nog om det. Någon annan än jag som vänt på dygnet? Skulle somna tidigt igår för jag skulle upp tidigt och gå i stan idag, vilket inte blev av.

Efter ace ventura, som var jättebra, lyckades jag slumra till ca en halvtimme sen väcktes jag av sms och samtal. När allt det var avklarat kunde jag inte somna om. Tror jag lyckades decka halv fem imorse. Sen skulle jag upp halv elva men kom upp två. Öhh måste lära mig sluta snooza.

Åkte in till jobbet och satt och såg allmänt mobbad ut, lite vänner kom fram och hälsade. När klockan äntligen blev sju drog jag mig till pronto för en fika med Felicia där hon skulle berätta om resan till France, åååhhhh vad jag blev avis. Jag är väldigt sugen på att ta en sista minuten till nått varmt land.

Mami snackade om att dra till nått varmt land om det inte blir fint väder snart. Jag är på! Vi får skippa tyskalnd och istället blir det grekland kanske? LÅter inte helt fel vavava.

NU ska jag ladda ner nån ny film och sitta och skratta åt den. Imorron slir det först stan med mami sen jobba till sju sen käka hos min faster sen nått skojsigt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0