keep on thinking things wont changes keep on thinking things will always be the same

Söndag. 1 skoldag kvar sen är jag fri i nio veckor. Jag har ännu inte kunnat smälta att första året på gymnasiet är avklarat. Det har gått väldigt fort och det känns lite som att man har sett allting rullas upp för en som på en film. Men nu står jag snart över trösklen till sommarlov och jag tackar för det!

Igår. tygelsjö, vänner, alkohol, mat, mycket minnen, kul! Kvällen blev lyckad och jag är nöjd. Fick dra iväg redan halv sex och mötte katti i stan, tog kära gamla 150:an till tygelsjö. Åhh det var underbart att träffa alla och bara vara där. Det bjöds på mat och dryck i alla former. Vid tolv började myggen och kylan komma fram så vi flyttade in. Vid kvart över två begav vi oss mot bussen men jag slapp ta den eftersom min kära "granne" manne kom förbi och hämtade upp oss töser. Mycket uppskattat! Somande väldigt snabbt och vaknade upp först halv tolv då papi kom in och väckte mig.

Har legat i solen och bara halvsovit hela förmiddagen. Och så ska den fortsättas. kanske en kvällsfika i stan när det blivit lite svalare. Nu beger jag mig ut igen! 

Over and Out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0