midsommarfest i all ära

Jadå var det midsommar och vädret är faktiskt fint för en gångs skull. tackar för det mr.väder.
Änsålänge har jag hållt mig till mina planer eller bytte plats på kransen och duschen. Kransen är fixad, inte helt klar men almost. Satt nog i en halvtimme med en kilometer sytråd och massa blad. Men resultatet blev bra, får bara hoppas att den inte vissnar.



Ska vara hos Sara halv fyra och hjälpa henne med maten som blir grillspett och potatisgratäng, midsommarmat? Näe men gottgottgott.

Påtal om mat. Det blev sushi igår ändå. Vikingar som vi ör begav vi oss ut med paraply och promenerade till limhamn och in på nama för att avnjuta sushi. Jag blir aldrig besviken på den restaurangen.
Mötte katti vid hemmakväll, jag gillar inte det namnet någonstans, där vi köpte upp ett förråd av popcorn och powerking. Tog bussen hem till katti och satte på american crime. jag var tveksam till en början men när filmen var klar var det inte alls som jag tänkt mig och jag blev positivt överraskad. Handlar om en flicka som blir torterad av sin styvmor. Eftersom den var sorlig satte vi på borat och efter en kvart sov katti :(

Nu ska jag hoppa in i duschen och dra på en aniktsmask när man ändå är igång och ska göra sig fin och fräsh.

uppdaterar innan jag ger mig ut på bus.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: kattiwo

DET VAR MER ÄN EN KVART :(

2008-06-20 @ 13:46:20
URL: http://gantslirre.blogg.se/
Postat av: emma

fina kransar! :) hoppas det blev en bra dag ^^

2008-06-20 @ 22:20:01
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0