Om bimbon byts ut mot himbon you know

Hemkommen efter en lugn och mysig kväll hos nattis. Mötte henne runt halv nio och vi begav oss anbbt till filmgigantenoch fick med oss Deja vu hem.  En påse popcorn och cider sen mådde människan bra. Ehm filmen? Ja visst var den bra och framförallt var den snyggt gjord. Men hur många poliser slickar på bevis och pillar lite där och här?! MINUS! Sen behövde man komma ihåg massa saker och sommarlovshjärnar vill itne det. Men förutom det var den fin.

bussen hem 12 och nu ligger jag i källaren och kommer verkigen inte komma upp härifrån fast jag måste ut till mig.

Senare delen av min kväll gick åt att sänka hoffnell på massa fjantiga spel på msn, tack och hej :)

Nu blirre sängen !

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Fredrik

du förlorade på allt! haha, men det gör inget. inte lätt att vara anna :(

2008-06-17 @ 01:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0