once bitten twice shy

Åhh vad jag är en dålig människa ibland , bara låter dagarna susa förbi uan att göra något vettigt. jag har lyckats vända på dygnet och somnade halv åtta imorse och gick upp ett i förmiddags. Det är Inte okej längre. Men vädret gör en så äckligt opepp på att hitta på något.

Igår var en fin kväll/natt. varför kan jag inte ha en chillkväll utan att något måste hända?
Fick mitt tjejsällskap av kattiwoho runt 8, vid halv 8 kommer fredrik och roob i sina fina bilar. Vi åker och hyr film, som var jättekonstig förstod ingenting så vi ägnade oss åt diskussioner istället. Vid halv tolv var filmen slut och vi åker till Lockarp för att besöka mc donkan. Åkte runt i staden och var allmänt colla och sjöng till moviestar, det gör ont, pretty woman med mera. Hemma igen blev det mer film och vid halv tre blev katti godissugen så de var bara att bege sig till statoil. Hem igen och sen blev det snack om allt mellan himmel och jord hela natten lång. Halv åtta imorse knoppade jag in och sen vaknade jag av katti låg och stärde sig som vanligt :(.

Gick upp för frulle och sen lämnade även katti mig. Skulle in till staden men vädret gör mig opepp och en aning deppig så jag orkar inte byta om och jag orkar inte göra mig iordning och aldra minst orkar jag åka buss. Så hej ännu en soffdag. Bli inget vettigt gjort idag heller. Borde åka och träna eftersom jag inte fick det gjort igår.

en tripp till tosselilla skulle inte varit helt fel heller..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

aah, det låter så jävla bra! :D typ onsdag? :) puss

2008-06-23 @ 18:45:47
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: Roob

Jag är på tosselilla!!!!!

2008-06-24 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0