One night is what I want baby

hallåja! Jadå lyckas man tajma det fina vädret me en matförgiftning av något slag. Äckligt och tråkigt. Både papi och jag springer jämna varv till toan. Får hoppas det går över under natten för imorron ärre jobba. Sista veckan nu!

yesterday, efter jobb blev jag hämtad av fredrik som körde mig hem och det tackar jag för eftersom jag var lite smått stressad. Hoppade in i duschen och drog på mig kläder. Vid halv sju kom 3/4 av familjen Ovin och det blev lax till middag. Klockan 20.10 hoppade jag på cyklen och jag tror aldrig jag har cyklat så snabbt som jag gjorde igår. PÅ 4 minuter lyckades jag ta mig till ön för att ta 32:an till Sara. Blev lite förkrök med mina tjejer och sen tog vi en taxi till joel där det vankades partaj. De var en vild och händelserik kväll, vid två blev jag hemkörd tackar för det. somnade dirket.

Blev väckt tio imorse och mådde väl inte som en prinsessa, lyckades ta mig upp vid elva och fick i mig en melonbit till frukost. Vid halv tolv satt jag och mami i bilden påväg till Nova Lund. Trött och magsjuk var jag inte jätepigg på att springa runt på rean men det lönade sig. Va där i tre timmar och fick med mig en väska, två linnen, ett halsband och en foundation med mig hem. Tack mami!

Väl hemma gick jag och la mig två timmar och väcktes av kattis röst. Dags att gå upp. Lyckades få i mig lite spagetti och köttfärsås. Sen städade jag cribbet ordentligt. Och nu sitter jag och äter vattenmelon och ska snart in i duschen och sen fotboll/film. Ska lägga mig tidigt idag så man blir lite piggare imorron. Har även börjat tappa hår, inte mycket men fler hårstrån än vanligt. kanske stress? Måste börja lägga mig i tid.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0