simply perfect

ÅHHH!!! Filmen, finns ett ord som beskrivet den. SKITBRA! Den var verkligen precis så underbar och fin som jag ätnkt mig. 2 och en halv timme bara rusade igenom skratt och tårar. Ett måste för alla, sex an the city fan eller ej.

Åkte in vid kvart i 8 för att hitta parkering och så. Mötte jes och hennes mami på eph på lilla torg och tog en take away fika. Ny sommarhit : frappino (utan kaffet!) men smak av mango och jordgubbe. Tror att kaffe skär sig med dom smakerna och jag är inte en kaffeälskar så hoppade de.

Vi rörde oss mot bion vid 9 ochj möttes av halvnakna män som serverade godis på silverfat, kunde det bli bättre ? Njae.
Träffade massa folk man kände och lyckades tränga mig fram till en kioskkö för att köpa dricka. Träffade min nagelbyggare som jag hade innan, hennes min när hon såg mig var söt. Tror inte hon kunde placera mig haha.

Ja sen var det filmen i drygt 2 timmar som gjorde min kväll. Skulle egentligen till katti men klockan var tolv när vi kom ut så kände att min kropp behövde en hel natts sömn och det ska jag låta den få nu. I mitt gamla rum i min älskade stora säng,

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0