sommartider hejhej!

HEJ!
Livet leker till max för tillfället, allt går bra och jag mår som en prins!
Igår var det tjejmiddag som stog på schemat efter jobbet. va sådär lagom sliten efter fyra dagars fest och alltför lite sömn. Men det blev en fin kväll. Först lite tjejer hos Sara där det bjöds på tårta man tackar. Sen blev vi hämtade och körda till dennis där det ändå blev en lugn kväll. Tog en taxi hem vid tre till Sara och deckade rätt snabbt.

Vaknade halv elva imorse och solen strålade. Blev hämtad av mami vid halv tolv och har legat i trädgården sen dess. Nu ska ja till fältet med mami och nike och förhoppningsvis ta första doppet med min bebishund. ikväll vankas det mer student i tygelsjö med gamla crewet. Tygelsjö Crew, kan det bli bättre ? Knappast. Imorron ska jag inte göra mer än sola och bada så ikväll ska jag ge järnet för kung och fosterland. på tal om fosterland, Sveriges nationaldag igår! DU GAMLA DU FRIA DU FJÄLLHÖG NORD...

Förövrigt, idag bokades biljetterna till sex and the city premiären med mami, jes och hennes mami! 21 juni och jag ser fram emot det stort.

Nu blirre bad puss!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0