svenska fans är vi allihopa

Ja ikväll är det dags för en killermatch mellan ryssland och SVERIGE! Jag tippar på 2-1 till sverige. Även fast jag inte är intresserad av fotboll och har noll koll på olika serier älskar jag när sverige spelar. Stämningen blir så härlig och alla bli glada.

Matchen ska jag titta på i b.flo med några knastar som antagligen kommer sluta med en blöt kväll. Får se vart det hela leder.

Måste tilläga att denna dagen varit underbar och en ritkig sommarlovsdag. Pckade en picknickfilt och lite fika vid två och körde ner till limhamnsfältet med mami där vi satt i två timmar med blöta hundar och njöt av solen. På hemvägen lämande jag in min kamera och mami gjorde ett impulsköp och kom hem med en ny tv. Själv kom jag hem med en ny klänning, mabye att ha på midsommar får se.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen måste jag nog dra mig men uppdaterar nog när jag kommer hem ikväll om det inte blir för sent dådå.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0