they try to make me go to rehab but I said No no no

Så nu är bloggen back, flyttning av plattform är inte okej. Well sommarlovet står runt hörnet och man kan nästan ta på skolavslutningen.

Igår blev det skoldag med en lugn skoldag, fick reda på engbetyget VG. Detta går som ett vattenfall ju. Drog mig in till stan med jes och manda och hittade studentpresent plus en finfin klänning och en kjol. Får bli dages utmaning att välja vilken av dem jag ska ha :).Gick till jobbet tre men nej jag skulle visst inte jobba så jag tog bussen till jes där det blev chillning i hennes trädgård. Hemma runt sju då det blev thai-mat, sen tog jag det lugnt hela kvällen. farfar kom förbi en stund på sin cykelrunda trevligt. Sen gick ja o la min skapligt.

idag var de skola ännu en lugn sådan dag. Ska snart sluta och bege mig in till stan för ännu fler studentpresenter, min ekonomi gillar inte denna veckan. Måste även hooka klänningen eller kjolen. Sen blir det student. Får bli lungt ikväll har hela veckan fullprppad med fester och stohej nu. 

kom även på att jag måste göra listan ju!
förra veckans

*  Jobba måndag tisdag - jappjapp
*  Utspark för treorna - jovisst
*  Träffa manda o carro - alltid!
*  Endå plugga lite till historieprovet - endå och de gick ju bra :D
*  Träna as always - jo och min kropp pallar inte skola sen jobb sen träna, död
*  Träffa Sandra - nej :(
*  Träffa Sofie innan hon drar till USA för att avra där en månad, jag är bara lite avis. - NEJ! :(
*  hitta skor till klänningen från Zara, några tips om färg ? - skorskor och åter skor, ska kolla idag
*  Klippa o slinga på lördag klockan 09.00, kommer aldrig komma i tid... - haha jag kom upp i tid woho

veckans liste ser inte mycket ut för världen men här är den iaf.

* Studenter, studernter och mer studenter.
* bli pank pga köpa studentpresenter
* partaj hos sara

ja det är ungefär det jag kommer hinna med :)

Nu ska ja ha min sista historialektion woppah! PUSS

Over and Out


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0