touch me like you never touched me before

Vilken underbar dag det blev idag då!
Blev hämtad vid halv tre av hoffnell så körde vi till tygelsjö för att hämta upp hampe sen till klagshamn. Låg och stekte och badade på stranden till sex sen blev man körd hem också, ändå lyx.
hann hemom för att byta om och slänga i mig man sen sprang jag till bussen och åkte in till stan. Mötte upp manda och sen gick vi till eph för en kvällsfika med några tjejer. Kom framt ill att det blir party imorron. Man har vant sig vid festligheterna i veckan så kan lika bra fortsätta med det :).
Tog bussen hem vid tio och nu ska jag sova. Fast det är pissevarmt så kommer bli svårt.

sen ska man ju ha med en såndär att göra i veckan lista som vanligt :)

Förra veckans var inte så svår att hinna med
* Studenter, studernter och mer studenter. - OHJA!
* bli pank pga köpa studentpresenter - är förtillfället allt annat än rik.. :(
* partaj hos sara - iaf tjejmiddag med tårta!

Veckans
* Jobba
* steka på bo01
* festa
* skolavslutning, danmark ?
* student
* picknick på musikkullarna

Ja så ser det ut för mig och jag gillar det jag ser :)

natti !
Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0