we become heroes

well, varför kraschar alltid mina planer?
Visst denna är bara positiv för nu får jag tjejsällskap av jes ikväll men nu måste jag vänta lite, lite mycket. Hennes buss anländer 20.11 i hindy, bajslångt borta. Men ska in och snoka på skånetrafiken nu och se när hon kan vara här, smartass.

Måste checka väderprognos för att kunna planera en dag imorgon, antingen ligga inne och ruttna eller dra ner till stranden. Det andra alternativet lockar mer så jag hoppas på sol!

Nu måste jag underhålla mig i typ 40 minuter ehm ja får väl bli bubbles eller något.
HEJA SVERIGE!

Over and Out

 



Bussar suger lite ibland , vi kommer missa en kvart av matchen men det har ingen dött av tidigare så :)
och vädret imorron skall bli regn, ahh toppendag det kommer bli! blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0