you expect me to just let you hit

I didi it! jag masade mig iväg till friskis mot alla odds och satte mig och jobbade från maskin till maskin. Fanna lite ögongodis så det underlättade en aning. Hemvägen däremot var en pina i egen klass. Hård motvind och regnstänk. blä fick gå av cyklen och gå med den för jag kom verkligen ingenvart när jag "cyklade" hur hårt jag än trampade stod jag stilla.

Har nog inte varit så glad över att komma hem på länge, gjorde ett störtdyk ner i min säng för att få en chans att andas. När jag pustaat ut blev det middag coh sen in i duschen, fel ordning jag vet men jag var så hungrig.

Nu ska jag snart ta mig till bussen för en filmkväll hos stina med manda, ska bli sex and the city maraton och jag är mer än glad för det!

later,puss.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0