you have got it all wrong, I didn't wanna hurt you

aaah svensk sommar, regn? På ett sommarlov, skit.  Visserligen har denna dagen bara gått åt till att ha ett hemmarehab och ladda inför imorron. För imorron smäller det med midsommar och jag hoppas att vädret blir lite bättre än detta.

Planerna inför imorron är :
vakna hos katti
ta mig hem
duscha och sånt trams
hem till sara och hjälpa till med maten
festa natten lång

men som sagt jag kan inte planera så får väl se hur väl jag kan hålla detta.

Igår blev det en flippflopp i matchen och stämningen var låg men det fixade vi till genom att sörjefesta. Blöt kväll även fast min skulle bli torr blev den rätt blöt. Först hem till shaggie en timme sen drog vi oss vidare. Kom inte längre än till en lekplats (!) Men petter fixade en brasa och grabbars drog fram bänkar och ved, nån cyklade och hämtade krök så var kvällen som gjord för sommarlovsäventyr. Kvällen slutade fyra och då var det dags att gå hem.

Vaknade halv ett imorse och sen har jag legat i soffan hea dagen och kollat på dassiga serier och ätit äggröra.

vid sex tog jag tag i det hela och gick in i duschen och drog på mig kläder. Det skulle bli sushi ikväll och cyklarna stog redo men näe regnregnregn. hej pizza.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0