you make my heart go ting-a-ling-a-ling

Sitter här i min knallrosa gigantiska lacostetröja och lyssnar på african queen och äter äggrör. Det är dagen efter midsommarafton och jag mår bra. Förvånansvärt bra faktiskt, stolt över mig själv att jag klarar det jag sagt att jag ska ändra på. Och nu skulle jag ändra på mina festvanor och har lyckats bra änsålänge.

Igår blev en lyckad midsommar för min del och jag hade väldigt kul och trevligt.
Började med att ta en taxi till sara eftersom bussfan var för tidigt så jag missade den. Sen ville han ha 209 kronor för att köra från mig till strandhem vilket är ca 4 km. jag gav honom en 100-lapp och gick ur bilen och smällde igen dörren, idiot!

Vi började fixa med drinkar och mat och runt fem kom de andra. Grabbarna var dock senare och missade därför maten, synd va. För det var det godaste jag ätit på länge. Sen blev det fotbollsspelade, där jag lyckades på något vänster att knocka gustav så det vara bara fram med isen på ögat ehehe, var inte meningen.

Vid elva var det dags att dra vidare för mig och katti så vi gick till bussen och tod den till bunkeflo där vi möttes av jens, gurra, matte, petter och sparre. Vi gick hem till matte där det blev vattenpipa,alkohol, snack och festande. Och som jag lovade mig själv så gick jag inte hem förens solen gick upp vilken var runt halv fem. I 11 cm klackar var det inte lätt men snäll som jens var skjussade han mig hem så slapp få fottrubbel.

Somande på två sekunder och vaknade när papi kom in och frågade om jag ville med till farmor, enkelt svar när man har festat en hel natt. NEJ! lyckades somna om till halv ett då katti ringde, hon ska alltid väcka mig :(. Låg och snackade en timme typ sen var det nock för båda höll på att svälta.

Ska snart in till stan och ta en fika med Sara och prata om gårdagen.

Over and Out



jag och min krans, som blev lite stor :/ haha



underbara maten som ser äcklig ut här men näe de va den inte.



tillochmed nike var midsommarfin där hemma :)



Fotboll på hög nivå.
klädsen
Kjol som jag har som klänning - seconhand / vågat och skönt
skorna från zara men dom gick inte att spela boll i
skinnjackan från mango och väska från thaithai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0