Fussball

Nyss hemkommen från träning, känns alltid lika bra. Speciellt när man kommer hem och möts av värsta chipspåsen. Not good at all. Men jag lovade papi att titta på fotbollen med honom och eftersom mami är i dalarna så tyckte han att vi kunde passa på att unna oss med chips. Vilken feeder.
Jag ringde till NewYorker när jag kom hem från skolan och han sa att det var sista dagen med anställningsintervjuer idag så imorron skulle han ringa o berätta hur det gick. Jag vill såååå mycket, 96 kr/tim (vet dock inte om det är danska eller svenska) jobba tio timmar per vecka vilket är ca två dagar i veckan = kunna leva ut mitt sommarlov ändå! Slipper betala övergången till Danmark, de ställer mami upp på så snäll som hon är. Hur najs låter inte det ? VERY NAJS!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir de fotboll hela kvällen. Heja Sverige!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0