honey, I'm home!

Tjo, har precis käkat och suttit o snackat med papi om allt och inget. Hann även ta en fotbollsmatch i köket med tennisboll, le dog sabbade dock allt.
Efter skolan tog jag bussen till gustab och gick in på H&M för jag visste att dom hade ett par skor som jag jäätegärna ville ha där. När jag äntligen hittar skorna finns det två par kvar, naturligtvis inte i min storlek. Så jag beger mig mot Storgatan iställen men nej där säljer dom inte skor på det H&M:et, fuck. Hittade iaf ett linne och en scarf. Sen gick jag tillbaka till Gustav för att möta Amanda, vi promenixade runt ett tag o sen tog jag bussen hem vid sex.
Mina planer för kvällen ändras hela tiden men har kommit fram till att jag inte ska träna iaf, hinner inte det. Och orkar inte gå ut till limhamn för att promenera med katti, tyvärr älskling. Så det får bli film med papi dårå.
Imorgon är det fredag = JAG ÄR GLAD. Vi ska ha utställning på skolan imorron så får hoppas det går bra sen träffa Katti , får se vad kvällen bjuder på.

Plus killen från NewYorker har INTE ringt tillbaka :( detta suger, men ger inte upp hoppet.
Det jobbet ska bli mitt.
Tjaarå.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0