saturday

tjena tja hallå. Då va de helg vilket är skönt som fan. Igår: Planerna blev att jag skulle hem till korre för att sen ta oss till djupadal men icke. Hon ringde när jag satt på bussen och sa att dom skulle dit om en timme så hon och Bella hoppade på den bussen jag satt på så åkte vi till stan istället. Käkade glass och köpte tillbehör till le kväll. Sen ändrades mina planer helt när pärat ringde. Så jag tog bussen o mötte gurra, pärat och mööf sen gick vi hem till jens. Kvällen blev väldigt lyckad tycker jag, tack för det. Hade tur och fick skjus hem, hämtade upp marre på vägen sen hem till my castle. Imorse eller ja typ runt halv ett väcktes jag av att ja skulle till IKEA, blev två bord, skohyllor och blommor. När vi kom hem ligger Martin kvar o sover (!) Ska snart börja sätta ihop borden, händig? njae men Martin ville inte hjälpa till :( haha. Ikväll blirre same place same time.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0