Skolan

hejhej.
Onsdag idag = lillördag vilket kan innebära en hel del intressanta saker, eller det ska göra det men för min del kommer det bli skolarbete. DÖD åt det. Just nu ska jag skriva ett arbete om ekologi (!) varför ? Ja de vet jag egentligen inte, så jag har paus med amanda. Jag har även fått bekräftat att min kariärr som hundpassare börjar nästa vecka, en riktigt pudding blir de som ska få promenader av mig. Extra money tackar man aldrig nej till.
Sökte ett jobb på NewYorker i danmark men har inte fått svar än så idag ska jag ringa tillbaka och fråga vad dom håller på med, dom borde väl ringa tillbaka även om man inte fått jobbet? Så det får bli dagens MÅSTE GÖRA!  Nu ska jag gå tillbaka till bildsalen och plågas igenom av en redovisning. Later.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0