11 dagar kvar !

Puss på fredag ? Hmm kanske. Varför blir aldrig mina planer av? Blev tilslut en lyckad kväll med dans och många skratt. Om jag ska summera kvällen blir det i stil med: trånga skor, bussresa, väntan på donken, pub, uppraggade av fula killar som bjöd på drinkar, kringvandring, nattmat, dans, bussresa hem med snäll chaffis.
Ändå bra kväll.

hade lovat mig själv att vara hemma 2 senast eftersom jag skulle upp halv nio imorse. Klockan halv fyra imorse drog vi oss till bussen och jag svek mig själv ännu en gång. Åkte hem med min bästaste vän manda som nattsällskap. Jag somande påtvå röda, tyvärr gjorde inte manda de. Halv nio ringde klockan imorse och hade inte mer val än att gå upp. Efter en halvtimme var jag mer vaken och satt i frisörstolen. Två timmar senare var jag klar och både blondare och piggare. Mötte upp manda på bussen till stan eftersom hon fick nanna kvar hos mig imorse.

Drog mig till jobbet vid tolv och sen fick jag slita i solen i fem timmar. Mami och Papi kom och gjorde sällskap vid tre. Halv sex fick jag gå hem och jag lovar att jag höll på att somna på bussen hem :(.

Nu sitter jag och lyssnar på musik med alldeles för högt ljud, hör inte vad jag tänker men vad gör de ?
Väntar på min bebis så ska vi ut på äventyr :) Woho!

Over and Out

image98 snyggis där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0