"Baby your lipstick taste so sweet"

hmm känns som att det är söndag idag, wierd feeling. well kan ju bero på att jag inte tog mig till skolan idag.
Eftersom jag är klar med mattekursen skulle jag börjat halv ett och lektionen på efter skulle vi bara fika och så. Jag var inte så pigg på skolan imorse så blev hemma.image94

Utsparken? ja vad ska man säga, målarfärg, hångel, öl, tisstlar, sand, rulla ner för kullar, & bästa vänner. Tyvärr blev den inte så lyckad som jag hoppades på. Var pepp på bussresan när jag mötte Carro på centralen , blev mer pepp när vi mötte manda vid skolan och började gå dit. Kunde varit kul men finns som gillar att sabba. Nog om det.

blev en nattpromenad innan
sänggången. Vaknade imorse av
värsta nackspärren, hade sovit i sjukaste ställningen och min nacke gjorde äckligt ont. Den gör fortfarande ont även fast mami masseade :(.

vad har jag då gjort idag? Hmm kollat på Oprah, hon e skum men de va fint när hon sa "Hurt people hurt people" gillade det. Sen har jag stekt i solen några timmar, varit med papi på fältet med nike, tränat och ätit korv.
Soft såndär själständighetsdag.

Nu ska jag snart gå in till mig och titta på scrubs sen sova. Nu är det inte långt kvar :)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0