Bio

Ciao , snabb up-date.

Blev sol en timme och det var skönt, råkade somna och att vakna när man legat i solen är ine skönt för man blr så satans yr.

Nu blir det ännu en impulsgrej, det är något som jag uppskattar mer än planerade saker. Mina kära barndomsän felicia valde mig som sin dejt på bio ikväll. Så ska bege mig till bussen nu för att möta upp henne sen ska vi se "what happends in vegas" den ska vara bra :)

Här kommer några bilder från klänningen , dåliga vinklar men ni fatar principen :) puss!

   

Over and Out

Kommentarer
Postat av: PIMPIM

sööt klänning ;) och tack för kommentaren :) ha en bra dag ! :D

2008-05-25 @ 12:17:27
URL: http://hejpimpim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0