Dancing in the moonlight

hallå, dagen har flytit på och varit väldigt skön även om jag har haft fullt upp.
Började dagen med att gå upp 7 för att ta bussen 8, lite onödigt men ville vara pigg inför nationella. Provet gick ändå okej kändes inte kasst iallafall. Det var det sista provet för denna terminen, trodde jag. har ett till matteprov fack.

Sen hade vi historieprov, verkligen ingen som tar det på allvar längre. Tyckte om historia innan nu är det bajs! Ännu en lärare med 0 fantasi.

Efter skolan var det dags för jobb. Bara jag och Sara där idag, skönt. Dock lämnade hon mig ensam en timmme medans hon gick runt och kikade i affärer. Såklart skulle ja pilla på kassan och allt trasslar, men jag lyckades på något vänster få det att funka. Vid sju fick jag byta om och ta bussen hem, va bara hemma en snabbis för att byta om sen var det mot friskis cykeln trampades. Va där en timme idag och lyckades komma underfund med några nya maskiner, kredd till moi.

va hemma runt tio och hoppade in i duschen, nu sitter jag här och har verkligen inget att göra. Inget plugg tills imorron najs (H).

Blir nog sängen redan nu så man kan vara utvilad tills imorron.

Höll på att glömma ! MIN ÄLSKLINGSAMANDA FYLLER ÅR OM 1 TIMME OCH TIO MINUTER. GRATTIS BEBIS JAG TYCKER OM DIG VÄLDIGT MYCKET OCH HOPPAS ATT DU FÅR EN FIN DAG.

image72

Grattis baby !


Over and Out

Kommentarer
Postat av: mandy<3

TACK ANNA BEBIS.tycker om dej super mkt love u! (L)

2008-05-14 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0