Du är strösslet på en glass du är det roliga i hasch

Sex skoldagar kvar , sex fucking skoldagar! Sen har jag nio och en halv veckas ledighet! Kan verkligen inte få inte det. Allt har gått väldigt snabbt speciellt i slutet. Har haft nedräkning sen det var 100 dagar kvar och nu är det sex, gud.

Denna dagen har varit låång, väldigt lång känns det som. Skolan imorse 09.40 till 14.30 och fick göra mitt sista prov som det gick bra på , skönt! Till stapel en snabbis men jes för att vara snäll, tog bussen en kvart senare till jobbet. Fick stå ute hela dagen ändå härligt. var klar vid halv åtta och fick gå hem. Tog bussen och va hemma vid åtta. Halv nio satt jag på min cykel påväg till gymmet. Förstår inte hur jag orkar.

Ett 40-minuterspass sen hem igen för att typ dö i min säng. Nu har jag percis tagit en långdusch som jag var väl värd efter nästan 13 timmar in action.

Imorron blirre skolan sen stan sen fest! wuhu.

Förövrigt åker bebis till siesta imorron , hur ska jag klara mig ?! :(

image89  byebye baby :)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du haft en bra dag, godnatt. :)

2008-05-27 @ 23:32:41
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: jes

vi ses imorgon :)

2008-06-01 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0