en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

Sitter på mediekunskapen och ska skriva ett arbete om kommunikation och nyheter.  Solen gassar utanför och dagen slutar när vi är klara med detta så borde verkligen sätta igång så jag kan komma in till stan snabbare.

Imorse blev jag väckt kvart över sju och var extremt svårväckt. När mami nämnde ordet tårta gick det dock lite lättare att komma upp haha. Blev skönsång, tårta och paket till papi. 20 minuter senare blev det riktigt frulle. jag hade lång tid på mig att göra mig iordning så slapp stressa för en gångs skull. Kom till skolan och hade matte sen rast. Satt i solen med mina älsklingar och nu är jag tillbaka i salen.

Later

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0