en ny vän

image87

W380i, fint ska det vara.

Imorse blev jag väckt vid elva och det va jobbigt att ta sig upp, efter många om och men tog jag mig upp och gick in för att äta frukost.
Halv tolv satt jag ibilen på väg till svågertorp där det först blev ett stopp på ILVA sen vidare för att hämta min fina mobil.

Eftersom mami tyckte jag varit duktig i skolan och varit engagerad i mitt jobbsökande så betalde hon den, woho! Annars hade en del av min semesterkassa rykt vilket hade varit lite synd.

Åkte ut till jägersro så papi också kunde köpa sig en trningscykel så nu är mami o papi cyklingstöntar :) hähä. Ändå gulligt.  Åkte hem och då blev det solning i trädgården , fick hoppa ribban eftersom manda inte kunde. Blir dock en träff med henne senare hoppas jag på :)

Nu blirre käk harrefint!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0