fantasi är det vi vill ha, verklighet är det vi får

Kom nyss hem från stan där ja va en sväng med manda för att kika på kläder och mysa i solen, tyvärr försvann den så det blev bara kika på kläder. Tyvärr skulle hon hem tidigt så fick gå runt själv en stund men orkade inte så ja åkte hem istället.

Vaknade vid elva imorse av att carro skulle gå hem så då städade jag undan från igår o sen gick ja o la mig igen , en timme enare gick ja upp o väckte amanda. Gjorde brunch och satte oss i trädgården och käkade & solade, väldigt skönt. Låg o degade en timme sen gjorde vi oss iordning för att dra oss in till stan.

Gårdagen var najs , började med tösamiddag här med lasangett och sorbet. Sen åkte alkoholen fram och sedan blev det bussresa och gång till youhanna för lite fescht, trevligt med gamla ansikten. Blev dans och skratt så det var bra. Vid tjugo i ett var alla tvunga att dra så då gick ja jes blomma och miranda hem till blomma för nattamat och film. Tog taxi halv tre eftersom jag höll på att somna, låg vaken till fyra och kollade på Sex and The city tills manda o carro kom.

Nu ska ja resa på mig och gå ut me nike en långpromenix.
Later

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0