feeling gooood

mög, jag är röd som en kräfta bokstavligt talat. Får ju hoppas att det lägger sig snart så de blir brunt istället, rött klär inte mig :(.

igår blev det en fin kväll med fest utomhus, mysigt tills myggen attackerade då gick vi in istället. Kvällen slutade i en bäddsoffa hos amanda och jag deckade extremt snabbt stentrött. Vi vaknade nio imorse av solen och gick upp för frulle. Sen har hela dagen gått åt till solning och halvt bad. Poolen var pissekall så jag körde bara benbad medans manda var tuffing och simmade runt, freak haha.

Vid tre sattes grillen igång och doften var underbar, medans jag och manda låg o fixade brännan på ryggen låg kotletterna på grillen. En halvtimme senare satte vi oss vid bordet för att hugga in, sommarlovskänslan kröp fram.

Nu är jag nyduschad och insmörd, ska snart ta bussen hem för att fixa mig inför kvällens äventyr.

Over and Out

image69

BILDBEVIS PÅ BAD :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0