fredagen var guldvärd

Vilken kväll igår, gud! Den var riktigt lyckad och amanda du ska ha ett stort tack.
Började med skola som ändå va okej , fick sluta tidigare och drog in till stan. Kika runt lite sen tog jag bussen till manda där det vankades för tjejmiddag. Fem minuter efter mig kom carro och sedan började tjejerna komma in. Det blev finfin mat och efterrätt. Vin och kortspel + skratt kan beskriva hur den delen av kvällen var.

Vid halv elva blev vi körda till alle där kvällen fortsatte. Finns inte mer att säga än riktigt kul!

Dock var det inte lika kul imorse, vaknade vi tio och ringde till manda. En halvtimme senare kom hon hit och vi satt o snackade om gårdagen. jag mådde bra och var pigg. Vi tog bussen tolv för ja skulle jobba ett. Mitt när jag står o fixar med grönsaker svartnar allt och allt spelas upp i slow motion. jag backar ett steg och börjar vingla. Min arbetsledare frågoar om jag mår bra och ger mig en alvedon. Jag börjar kallsvettas och blir helt blek. Det var dags att gå hem för dagen. Blev en timme och jag hoppade över lönen,, tog bussen hem och la mig i soffan. Nu ligger jag i min säng och har feber. Kanske fått en släng av inflensan, suck.

kvällen får bestå av att ja laddar ner nån film och en skål fru,ktsallad helt enkelt :). Imorron blirre kalas för papi så ändå bra att inte vara ute o röja så man kan vara pigg imorron, 

Nu blirre mat.

Over and Out

image80

jag och min mandababe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0