freitag

tjuppah, sitter i skolan och har datorkunskap. Världens mest menigslösa lektion tycker jag. Eller ja, men denna läraren blir´det de. tråktråktråk. Ska lära oss excel och göra egna schema för det är så bra att ha nu två veckor innan vi slutar, HEJA.

Lite anti kanske, även fast jag är på bra humör förstår denna lektionen hela dagen. Att sluta 16.10 på en fredag är inte männskligt. Efter skolan ska jag ta mig in till stan för skojs skull, känner att jag behöver uppdateras av stadens utbud. Får se om man kommer hem med nått skoj :)

kan det bli värre än att vår lärare precis sa "piffigt" om vår uppgift. Gud.

Ikväll hoppas jag på utgång men får se, ska till frissan nio imorron och sen jobb så det blir inget vilt. Får hålla mig till veckan då studenterna hålls, härligt.

Nu har vi rast, puss på fredag!

Over and Out

image95ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0