hurt people hurt people.

Detta inlägget har med gårdagens kväll att göra, inga namn nämns men de flesta vet nog vem jag menar.
Jag är trött på att bli "trakasserad" varenda dag i skolan. Det kan inte gå en dag utan era blickar och hån. Spydiga kommentarer och skitsnack bakom min rygg. Ni vet inget om mig och har ingen anledning till att göra det ni håller på med. Igår fick jag nog efter en hel kvälls pågång, ni har själva inget bra svar på varför. Två tjejer som antagligen inte har fått en bra uppväxt måste trycka ner folk för att själva må bra. Det finns säkert ingen anledning till varför utan helt enkelt blev jag "offer" av en slump. Det ni säger rinner av mig direkt men ni ska ge fan i mina vänner och mitt privatliv.

Hur orkar tjejer hålla på såhär? Trodde verkligen att det skulle ta slut nu efter grundskolan men detta är värre. Först småsaker som växer med veckorna. Skitsnack har alltid exiterat och kommer alltid att göra det, ingen tycker om det så egentligen borde alla bara lägga ner.

Hoppas ni mognat till nästa termin, och peace out!

Over and Out


Kommentarer
Postat av: ,

du går på mediegymnasiet right? jag är ledsen att säga det men det kommer vara så i 3 år. alltid någon som har för lite att göra och skaffar sig ett "offer" that's life..bry dig om dina vänner i stället!

2008-06-04 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0